چاپ تراکت : با توجه به پیشرفت روز افزون تکنولوژی و تغییر بسیاری از سیستم های تبلیغاتی به آنلاین و تبلیغات در فضای مجازی اما همچنان تراکت یکی از روش های تبلیغاتی تاثیرگذار در بازار امروز محسوب می شود. چاپ تراکت در برش ساده و یا مستطیلی خود از روش های پرمصرف این محصول میباشد.

همچنین شما میتوانید با چاپ تراکت هایی با برش های خاص و خلاقانه با اندک هزینه بیشتر جلب توجه بالاتری نسبت به تبلیغات خود داشته باشید. چاپ تراکت در چاپ نوش روی مدل های گوناگون کاغذ تحریر و یا گلاسه با کمترین قیمت بازار در مرکز چاپ کشور و البته با بالاترین کیفیت و به روز ترین تجهیزات در اختیار مشتریان گرامی قرار گرفته می شود.

چنانچه به دنبال تحت تاثیر قرار دادن مشتریان بالقوه و یا معرفی کسب کار خود در خیابان ها و اماکن عمومی هستید به طوری که بتوانید با کمترین هزینه، بیشترین بازدهی را از تبلیغات خود داشته باشید یک روش بسیار ساده و راحت در اختیار شماست. می توانید با استفاده از چاپ تراکت و با کمترین هزینه در حجم بزرگی از سطح شهر کسب و کار و یا محصول خود را به جامعه هدف خود معرفی کنید. ما در چاپ نوش می توانیم طرح های شما را در کاغذهای متنوع و در سایزهای متفاوت و با بالاترین کیفیت و سازگار با محیط زیست، چاپ و در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل شما مشتریان عزیز دهیم.

چاپ تراکت سیاه سفید | چاپ تراکت ریسو

یکی از انواع تراکتی که در این مرکز چاپ و ارائه می شود، چاپ تراکت سیاه سفید یا همان چاپ تراکت ریسو می باشد. چاپ این محصول بسیار سریع می باشد و امکان تحویل یک روزه آن ممکن می باشد. چاپ ریسو چاپی است که در زمان کمتر نسبت به چاپ افست و با صرف هزینه کمتر از چاپ افست قابل انجام باشد. معمولا برای چاپ تک رنگ از رنگ مشکی و یا رنگ قرمز استفاده می کنند. قیمت چاپ تراکت ریسو خیلی ارزان تر است و در زمان کمتری نسبت به چاپ افست انجام می شود.

چاپ تراکت تبلیغاتی

چاپ بهترین ها برای کسب کار شما هدف ما در مجموعه چاپ نوش است.
ما مفتخریم اعلام کنیم که آماده عقد قرارداد با سازمان ها و ارگان های دولتی و خصوصی در خصوص انواع خدمات در حوزه چاپ مخصوصا چاپ تراکت های تبلیغاتی و اداری در سریع ترین زمان ممکن و به صورت مستقیم و بدون واسطه می باشیم. چاپ نوش مجهز به پیشرفته ترین ماشین آلات چاپ و ضمانت بهترین رنگ ها با شعار قیمت کاملا رقابتی به صورت آنلاین همواره در کنار شما عزیزان هستیم.

چاپ تراکت تبلیغاتی

چاپ تراکت ارزان

در برخی موارد نیاز است تا یک تراکت مناسب را با قیمتی پایین تهیه کنید. یکی از مواردی که می‌تواند دستیابی به این امر را محقق کند انتخاب صحیح روش چاپ است. در این میان مجموعه چاپ نوش همواره در تلاش است تا ضمن حفظ کیفیت، محصولات چاپی را با قیمت مناسب به مشتریان خود ارائه دهد.

قیمت چاپ تراکت

قیمت چاپ تراکتبه موارد مختلفی بستگی دارد. از جمله این موارد می‌توان به روش چاپ تراکت، تیراژ مورد نظر، جنس کاغذ و روکش ‌و ضخامت‌های مختلفی که برای تراکت انتخاب می‌گردد، ابعاد آن و حتی افزودن جلوه‌های ویژه همچون یووی موضعی یا طلاکوب به تراکت اشاره کرد.

طراحی تراکت

برای طراحی تراکت لازم نیست زمان زیادی را صرف کنید زیرا در وبلاگ چاپ نوش نمونه تراکت سیاه و سفید و رنگی تبلیغاتی و خدماتی مانند تراکت فروشگاهی ،سالن زیبایی ،آرایشگاهی ، اتوبار و… با استفاده از تجربیات طراحی تبلیغاتی همکاران ما به صورت تراکت لایه باز در اختیار شما قرار گرفته است تا در صورت انتخاب شما چاپ فوری برای شما حاصل شود. همچنین درصورت نیاز به طراحی تراکت حرفه ای میتوانید روی این متن کلیک کنید و سفارش طراحی خود را ثبت کنید.

نکات مهم در طراحی تراکت

  1. قبل از هر چیز به تیراژ و سایز تراکت خود دقت کنید.
  2. با توجه به مناطق هدف خود، ابعاد و جنس تراکت را انتخاب کنید.
  3. از تصاویر با کیفیت در طراحی استفاده کنید.
  4. طراحی و مطالب طوری باشند که به صورت واضح و شفاف به مخاطب اطلاع رسانی کنند.
  5. میتوانید به صورت گذرا به شعار تبلیغاتی برند خود اشاره کنید.
  6. درج راه های ارتباطی با کسب و کارتان را در تراکت فراموش نکنید.
  7. به این دلیل که رهگذران وقت زیادی برای مطالعه تراکت شما ندارند از درج متون زیاد خودداری نمایید و از محتوای خلاصه تری استفاده کنید.

انواع چاپ تراکت تبلیغاتی

  • چاپ تراکت پزشکی و درمانی
  • چاپ تراکت انتخاباتی مجلس و خبرگان و ریاست جمهوری
  • چاپ تراکت فست فود و رستوارن و تهیه غذا
  • چاپ تراکت ایام خاص مانند تراکت فاطمیه یا چاپ تراکت محرم
  • چاپ تراکت ورزشی و باشگاه بدنسازی
  • چاپ تراکت آرایشی و بهداشتی و آرایشگاهای مختلف
  • چاپ تراکت بیمه و چاپ تراکت املاک، چاپ تراکت لباس و پوشاک
  • و…

چاپ تراکت ارزان

چاپ تراکت رنگی

در چاپ تراکت رنگی باید توجه بیشتری نسبت به چاپ تراکت سیاه و سفید داشته باشید چون این نوع از تراکت ها بیشتر از تراکت های سیاه و سفید نظر مشتریان را به خود جلب می‌کنند. درضمن حائز اهمیت است که از رنگ‌های هم خانواده استفاده شود زیرا ترکیب رنگ‌های اشتباه ممکن است تاثیر منفی بر روی مشتریان داشته باشد و مخاطبان تراکت‌های شما را بدون نگاه کردن دور بیاندازند.

چاپ تراکت حرفه‌ای

آرم شرکت، تصویر، نوشته و شعار یک سازمان تناسب رنگ و نوع کاغذ برای چاپ تراکت حرفه‌ای را مشخص می‌کند. طراحی و چاپ تراکت حرفه‌ای باید به گونه‌ای باشد که اطلاعات را به صورت حرفه‌ای در خود جای دهد، مطالب را به صورت شفاف و واضح بیان کند، تصاویر گویا، زیبا و مرتبط داشته باشد تا مشتریان با دیدن تراکت به خواندن مطلب داخل آن تشویق شوند. مطالب طولانی و کسل کننده و ملال آور نداشته باشد و از تصاویر با رنگ‌بندی زیبا، مناسب و با کیفیت بالا استفاده شود.

 

چاپ تراکت