طراحی و چاپ کارت ویزیت به عنوان یکی از ابزارهای تبلغاتی و بازاریابی مهم و تاثیرگذار دارای ویژگی ها و نکاتی است که قبل از چاپ باید مورد توجه قرار دهید. از جمله آن‌ها می‌توان به کیفیت فایل طراحی شده، جنس کاغذ و روکش کارت ویزیت، وجه (یک رو یا دو رو)، ضخامت، تیراژ چاپی کارت ویزیت و نحوه برش آن اشاره کرد.

طراحی و چاپ کارت ویزیت می تواند برای کسب کار شما موثر واقع شود،شما می توانید برای چاپ کارت ویزیت از طرح های خودتان استفاده کنید و یا از متخصین چاپ نوش کمک بگیرید. همچنین می توانید در چاپ نوش از متنوع ترین طرح های رنگی که تصویری از شرکت شما را نشان می دهد استفاده و با بالاترین کیفیت و با مجهز ترین ماشین آلات چاپ در سریع ترین زمان ممکن و پایین ترین قیمت کارت ویزیت های اختصاصی خود را چاپ کنید. چاپ نوشاین اطمینان را به شما می دهد که با انتخاب یک کارت ویزیت مناسب و با یک چاپ بسیار عالی بتوانید یک کسب کار زیبا را  برای خود به ارمغان آورید.

طراحی و چاپ کارت ویزیت

طراحی و چاپ کارت ویزیت ابزاری است که اطلاعاتی ازقبیل نام و آدرس کسب و کار یا مسئول کسب و کار را نشان می دهد. طراحی و چاپ کارت ویزیت نخستین ابزار معرفی کسب و کار شماست و همچون دیگر ملزومات هویت سازمانی مانند کاتالوگ، بروشور، تراکت و … باید با هویت برند شما متناسب باشد و درضمن باید دارای دوام و ماندگاری باشد.

طراحی چاپ کارت ویزیت عموما به وسیله چاپ افست صورت می گیرد اما چنانچه کارت ویزیت در تعداد کم یا چاپ کارت ویزیت فوری بخواهید باید از چاپ دیجیتال برای چاپ آن استفاده کرد. کیفیت چاپ کارت ویزیت در چاپ افست بالاتر از چاپ دیجیتال است به همین دلیل پیشنهاد می کنیم از چاپ افست استفاده کنید.

طراحی و چاپ کارت ویزیت

کارت ویزیت ارزان

کارت ویزیت ارزان : ارزان‌ترین کارت ویزیت ها، کارت ویزیت سلفون، یووی و گلاسه هستند که از مقاومت کمتری نسبت به کارت ویزیت های رده بالاترشان برخوردار هستند. ارزان ترین کارت ویزیت سلفون مات و براق است که قیمت ۱۰۰۰ عدد آن حدود 150 هزار تومان می‌باشد.

کارت ویزیت فوری

کارت ویزیت فوری : سریع ترین کارت ویزیت‌ها، کارت ویزیت لمینت مات و براق و سلفون مات و براق هستند که تحویل آنها در سریع ترین زمان 6 ساعت الی 2 روز زمان می‌برد.

حداقل تعداد چاپ کارت ویزیت

حداقل تعداد چاپ کارت ویزیت 1000 عدد می باشد که شما میتوانید کارت ویزیت سلفون مات و براق دورگرد و کارت ویزیت لمینت مات و براق را بصورت 1000 تایی چاپ کنید. تیراژ به صرفه برای چاپ کارت ویزیت هم همین 1000 عدد می باشد و درصورت انتخاب تیراژهای بالاتر تخفیف خوبی هم خواهید گرفت!

بهترین کارت ویزیت

بهترین کارت ویزیت و به صرفه ترین کارت ویزیت را میتوان کارت ویزیت لمینت مات و براق نام برد، این کارت ویزیت نسبت به قیمتی که دارد دارای بازدهی فراوان و بسیار بالایی هم می‌باشد.

کارت ویزیت ارزان

 

مزایای چاپ کارت ویزیت

  • قیمت مناسب کارت ویزیت نسبت به دیگر ابزارهای تبلیغاتی
  • ارائه اطلاعات کسب و کار خود در کمترین زمان ممکن
  • قابل حمل بودن کارت ویزیت و لمس راحت آن توسط مخاطبان
  • استفاده طولانی مدت مخاطبان و بازدید نامحدود دیگران از کارت ویزیت

انواع کارت ویزیت

همان طور که اشاره شد و می دانید استفاده از کارت ویزیت در روابط اجتماعی و کسب و کارها بسیار کارآمد و موثر است. کارت ویزیت با توجه به ابعاد و فضای کوچک خود، معرف شما و هویت سازمانی شما می باشد و میتوانند بنا به موقعیت دارای چاپ ها و قیمت های متفاوتی از قبیل انواع کارت ویزیت فانتزی، چاپ کارت ویزیت مربعی، چاپ کارت ویزیت شیشه ای، چاپ کارت ویزیت pvc، چاپ کارت ویزیت فوری، چاپ کارت ویزیت ارزان، جنس کارت ویزیت، کارت ویزیت خاص، کارت ویزیت خلاقانه، کارت ویزیت لاکچری، چاپ کارت ویزیت سه بعدی باشند.
انتخاب جنس کارت ویزیت ، رنگ ، فونت ، طرح و سایز به طور غیر مستقیم تاثیر قوی و مطلوب به مخاطب شما میدهد.

انواع کارت ویزیت از نظر جنس عبارتند از :

  • کارت ویزیت کتان آلمان (بافت دار)
  • کارت ویزیت لمینت مات
  • کارت ویزیت سلفون مات
  • کارت ویزیت بافت دار
  • کارت ویزیت گلاسه
  • کارت ویزیت سلفون مات
  • کارت ویزیت سلفون براق
  • کارت ویزیت طلاکوب
  • کارت ویزیت لمینت برجسته
  • کارت ویزیت لمینت طرح موج
  • کارت ویزیت لمینت دورگرد
  • کارت ویزیت لیبل ویزیتی
  • کارت ویزیت کتان
  • کارت ویزیت گلاسه یووی
  • کارت ویزیت سلفون مات دورگرد
  • کارت ویزیت سلفون مات طلاکوب
  • کارت ویزیت سلفون مخملی دورگرد
  • و…

 

چاپ کارت ویزیت دیجیتال :

چاپ کارت ویزیت فوری به صورت چاپ کارت ویزیت دیجیتال انجام می شود زیرا در چاپ دیجیتال کارت توسط ماشین آلات دیجیتال که مستقیم از کامپیوتر دستور چاپ میگیرند انجام می شود و مثل چاپ افست خبری از فیلم، زینک، کلیشه و… نیست. از مزایای چاپ دیجیتال میتوان سرعت بالا در آماده سازی و تحویل (حدود چند ساعت)، سفارش تعداد محدود (شروع از ۱۰۰ عدد)، کیفیت مناسب چاپ نسبت به سرعت و… اشاره کرد، چاپ کارت ویزیت فوری در مجموعه چاپ نوش با به روزترین و حرفه ای ترین ماشین آلات چاپ دیجیتال انجام می شود که کیفیت خروجی کار در حد چاپ افست می باشد.

چاپ کارت ویزیت افست :

در چاپ کارت ویزیت افست عملیات چاپ مثل چاپ دیجیتال که طرح به صورت مستقیم از کامپیوتر دستور چاپ می گیرد نمی باشد. در این نوع چاپ از لیتوگرافی برای چاپ کارت استفاده می شود. به این صورت که فایل های طراحی شده ابتدا به چهار رنگ اصلی (CMYK) تقسیم می شود سپس این چهار طرح با دستگاه مخصوصی به نام ایمیج سنتر با رزولوشن فوق العاده بالا بر روی تلق شفاف یا همان فیلم به صورت تک رنگ پرینت گرفته می شود سپس فیلم ها بر روی صفحات فلزی خام آلومینیومی یا همان زینک فیکس شده که سطح زینک ها از ماده پلیمری مخصوص که جاذب مرکب است پوشانده شده و طی فراید ساخت زینک قسمت های اضافی طرح از روی سطح زینک برداشته شده و فقط آن قسمت از طرح که باید جوهر جذب آن شود روی زینک باقی می ماند.

پس از آن با استفاده از زینک ها و ماشین آلات چاپ افست طرح مورد نظر چاپ می شود. همین امر باعث شده که فرآیند چاپ افست زمان بر باشد و چون قیمت تمام شده ساخت فیلم و زینک بالا می باشد تعداد محدود سفارش افست به صرفه نمی باشد و چاپ دیجیتال برای سفارشات محدود مناسب تر است. از مزایای چاپ افست، کیفیت بسیار بالا در چاپ، هزینه مناسب در تعداد بالا، تنوع در امورات چاپی نسبت به چاپ دیجیتال و.. می توان اشاره کرد.

طراحی کارت ویزیت

طراحی کارت ویزیت به عهده مشتری میباشد و در صورت درخواست طراحی کارت ویزیت توسط تیم ما، هزینه طراحی به صورت جداگانه محاسبه میگردد. برای سفارش طراحی کارت ویزیت روی لینک زیر کلیک کنید.

سفارش طراحی کارت ویزیت

طراحی کارت ویزیت

قیمت چاپ کارت ویزیت

عموما هر کارت ویزیت دارای مشخصات و ویژگی‌های متفاوتی است که بر قیمت آن تاثیرگذار است. از جمله این ویژگی ها می‌توان به جنس و ضخامت کاغذ چاپی، ابعاد و تعداد وجه کارت، نحوه برش کارت ویزیت، روکشی که بر روی آن قرار می‌گیرد و جلوه‌های ویژه‌ای که جهت افزودن زیبایی ظاهری بیشتر یک کارت ویزیت به آن اضافه می‌شود اشاره کرد. جهت استعلام آنلاین قیمت چاپ کارت ویزیت اینجا کلیک کنید.